فروشگاه اینترنتی دکتر اسپرت

قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

شرایط وقوانین در دکتر اسپرت

جشنواره تابستانه بدون پیش پرداخت  1401

جشنواره از تاریخ 1401/04/16 شروع می شود .

شرایط طرح بدون پیش پرداخت از سایت

مبلغ خرید باید بین 1.000.000 تومان الی 15.000.000 تومان باشد.

چکها باید بنفش باشد.

وضعیت استعلام چک  باید سفید باشد .

مبلغ هر چک نباید بیشتر از 2.500.000 تومان باشد .

کارمزد هر ماه 5 درصد می باشد

لطفا چکها را به آدرس: مشهد بین سید رضی 28و30 فروشگاه دکتر اسپرت ارسال کنید.

نکته :  لطفاً چک هارا ثبت نکنید. منتظر بمانید تا کارشناسان ما وضعیت چکها را بررسی کرده و بعد از تماس کارشناسان وتایید آنها اقدام به ثبت کنید.

بعد از ثبت  چکها کالا برای شما ارسال میشود.

آموزش استفاده از طرح بدون پیش پرداخت

بعد از انتخاب کالا در برگه تسویه حساب

در کوپن تخفیف  کد تخفیف را اضافه کنید

tabestanh-dr

بعد از زدن دکمه اعمال تحفیف  سبد خرید شما صفر می شود و فقط هزینه حمل و نقل را باید پرداخت کنید

در صورتی که مبلغ حمل و نقل پرداخت شده باشد و کاربران بعد از ارسال چک حسابشان مشکل داشته

 باشد و تایید کارشناسان دکتر اسپرت نباشد کالا ارسال نمی شود و  مبلغ حمل و نقل به هیچ عنوان

عودت داده نمی شود .

کاربرگرامی لطفا موارد زیر راجهت استفاده بهینه از خدمات  کاربردی دکتر اسپرت به دقت ملاحظه فرمایید.

توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هرزمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط وقوانین دکتر اسپرت ازسوی کاربر است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج جایگزین کلیه توافقهای قبلی محسوب میشود.

شرایط و قوانین استفاده از خدمات دکتر اسپرت

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه های دکتر اسپرت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران ، قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر می باشد . در صورتیکه در قوانین مندرج ، رویه ها و سرویسهای دکتر اسپرت ،تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هر گونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است ، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات دکتر اسپرت اقدام کند.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامیکه شما از سرویسها و خدمات دکتر اسپرت استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می کنید و یا به دکتر اسپرت ایمیل می زنید، این ارتباطات بصورت الکترونیکی انجام می شود و در صورتی که در خواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه ها باشد، شما موافقت می کنید که دکتر اسپرت بصورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه ، تلگرام و سایر سرویسهای الکترونیکی ) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین آدرس ایمیل و تلفن هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ های شرکت از طریق آنها صورت می گیرد.

جهت اطلاع رسانی رویداد ها، خدمات وسرویس های ویژه، امکان دارد فروشگاه اینترنتی دکتر اسپرت برای اعضای وبسایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید در صورتیکه کاربران تمایل به دریافت اینگونه پیامها را نداشته  باشند می توانند عضویت دریافت خبرنامه دکتر اسپرت را در پروفایل خود لغو کنند.

سیاست های رعایت حریم شخصی

دکتر اسپرت به اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات سایت استفاده می کنند احترام گذاشته و از آن محافظت می کند. دکتر اسپرت متعهد می شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا تکنولوژی مورد نیاز برای هر چه مطمئن تر شدن استفاده شما از سایت را توسعه دهد.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات دکتر اسپرت جزئی از اموال دکتر اسپرت محسوب می شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود در انحصار دکتر اسپرت است و هر گونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی حق پیگرد قانونی را برای دکتر اسپرت محفوظ می دارد.

کاربران مجاز به بهره برداری واستفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هرگونه استفاده از مشتقات فروشگاه اینترنتی دکتر اسپرت و یا هر یک از خدمات و مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، ربات یا روشهای مشابه مانند جمع آوری داده ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای دکتر اسپرت محفوظ است.

در صورت استفاده از هر یک از خدمات دکتر اسپرت ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند وتمامی مسئولیت فعالیت هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می پذیرد به عهده کاربران می باشد.

ثبت و ارسال سفارش

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته به استثنای تعطیلات عمومی در ایران می باشد. کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می شوند. فروشگاه اینترنتی دکتر اسپرت به مشتریان خود در7 روز هفته به صورت شبانه روزی امکان سفارش گذاری را می دهد.

خرید اقساط :

سود ماهیانه 5% است و قیمت نهایی پرداخت اقساط بعد از  اعلام مشتری و محاسبه توسط تیم دکتر اسپرت نهایی است 

کلیه سفارشات ثبت شده در سایت به وسیله کد سفارش در پیش فاکتور از طریق ایمیل و یا پیامک درصف پردازش قرار می گیرد.دکتر اسپرت همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده نهایت دقت وتلاش خود را انجام می دهد.

در خرید اقساطی بعد ثبت کامل سفارش و واریز پیش پرداخت لطفا هرچه سریعتر نسبت به ارسال چکها اقدام فرمایید.

لازم به ذکر است ارسال کالا پس از دریافت چکها و استعلام و تایید بانک مرکزی از حساب جاری مشتری صورت میگیرد.

در صورت بروز مشکل در پروسه خرید مانند اتمام موجودی کالا، کل مبلغ طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

توجه: برای باز پرداخت کالای مرجوعی مبلغ مورد نظر فقط به همان شماره کارتی که در درگاه اینترنتی به ثبت رسیده است واریز میگردد.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نیاز خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و بطور کامل تکمیل کنند. بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

با توجه به سیستمی بودن ثبت سفارش به هیچ وجه امکان صدور فاکتور مجدد و یا تغییر مشخصات آن وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشن.  به دلیل وجود شرایط اقساطی سایت امکان پرداخت در محل وجود ندارد و پرداخت فقط از طریق درگاه اینترنتی سایت مورد تایید می باشد.

خسارت در هنگام حمل ونقل

همواره تلاش می شود تا کلیه سفارشها را در نهایت سلامت و بدون آسیب به دست مشتریان در سراسر کشور برساند.

کالاها ابتدا به صورت صحیح بررسی و سپس برای ارسال آماده می شود. در آخر تحویل اداره پست مرکزی جمهوری اسلامی ایران می شود. تا درنهایت به آدرس شما مشتری گرامی ارسال گردد.

لذا هر گونه خرابی و شکستگی کالا در صورت بازدید و تائید کارشناسان فنی فروشگاه اینترنتی دکتر اسپرت قابل قبول ومرجوع می باشد.

در غیر اینصورت از مرجوع کالا معذور می باشیم همچنین کالاهایی که دارای گارانتی می باشند نیز شرکت گارانتی کننده محصول جوابگوی مشتریان گرامی می باشد.

سیاست قیمت گذاری دکتر اسپرت

قیمت گذاری در دکتر اسپرت مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده می باشد.این قیمت ها برای عرضه به صورت خرده فروشی است و سایر کالاها براساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت می شوند.

بانهایت احترام به مشتریان و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات دکتر اسپرت نمی تواند قیمت و موجودی نهایی قطعی اعلام کند. در مواردی نادر و در صورت وجود نوسانات بازار و یا اشتباه در قیمت گذاری گاهی سفارش قابل تحویل نیست. دکتر اسپرت موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید.لازم به ذکر است در صورتیکه کالایی پس از ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال می شود. قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است. تمام هزینه های ارسال و بیمه حمل کالا به عهده خریدار می باشد.

 طرح تشویقی پیشنهاد شگفت انگیز

این طرح بصورت روزانه وهفتگی است. در این بخش تعدادی محصول بصورت پکیج های اقتصادی با تخفیف های بسیار ویژه تر نسبت به فروشهای ویژه درج می شود.

در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان برسد وضعیت کالا به ناموجود تغییر می کند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت.

دکتر اسپرت تعهدی در قبال سفارشهای تعدادی ندارد ودر صورت امکان فروش تعدادی هماهنگی های لازم از طریق تماس با پشتیبانی صورت میگیرد.

نمایندگی

دکتر اسپرت در هیچ نقطه ای از کشور نمایندگی و یا خدمات پس از فروش ندارد. کلیه سرویس ها، تراکنش های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی و تماس با پشتیبانی پردازش می شود. لطفا در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی دکتر اسپرت اطلاع دهید.

پکیج های دکتر اسپرت

با توجه به نیاز بازار اگر چنانچه هنگام خرید پکیج محصولی از محصولات نامبرده شده در پکیج وجود نداشته باشد با هماهنگی مشتری اقلام ناموجود در پکیج تعویض میشود .