اسنپ پی

سرویس اعتباری، راهی سریع و آسان برای پرداخت هزینه‌ها بدون داشتن موجودی است. با فعال‌ کردن این سرویس، اعتبار مشخصی تا پایان همان ماه به شما تعلق می‌گیرد و می‌توانید از اعتبار خود برای پرداخت هزینه سفر، سفارش غذا، سفارش از سوپر مارکت، خدمات پزشک و مشاور و سفارش از داروخانه بدون داشتن موجودی استفاده کنید. توجه داشته باشید که از تاریخ استفاده تا پایان هر ماه فرصت دارید تا صورت‌حساب خود را تسویه کنید.

چگونه می توان سرویس انسپ را فعال کرد

سرویس اعتباری تنها برای کاربران منتخب که واجد شرایط هستند فعال می‌شود.

اگر کاربر واجد شرایط هستید، برای فعال‌سازی این قابلیت، در بخش اطلاعات کاربری در سرویس درخواست خودرو وارد «سرویس اعتباری» شوید یا به صفحه اصلی سوپر اپلیکیشن بروید و روی «آیکن اعتباری» یا «بنر اعتباری» بزنید. پس از فعال‌سازی قراردادی بین شما و اسنپ‌پی منعقد می‌شود.

توجه داشته باشید سرویس اعتباری پس از فعال‌سازی روش پرداخت پیش فرض شما خواهد شد. هر زمان که بخواهید می‌توانید آن را، در بخش اطلاعات کاربری «تنظیمات» در بخش مدیریت پرداخت تغییر دهید، همچنین امکان تغییر روش پرداخت در طول سفر نیز وجود دارد و می‌توانید از روش‌های پرداخت دیگری که راحت‌تر هستند استفاده کنید.

آیا می توان از سرویس اعتبار خود برای پرداخت هزینه های مربوط به اسنپ استفاده کنیم ؟

بله

سرویس اعتباری یکی از روش‌های پرداخت است. کافی است وارد سرویس‌هایی که امکان استفاده از سرویس اعتباری را دارند شوید و اگر اعتبار کافی داشته باشید، می‌توانید از این اعتبار برای پرداخت هزینه‌های مربوط به اسنپ استفاده کنید.

چگونه می‌توانم صورت‌حساب اعتباری‌ام را تسویه کنم؟

برای تسویه‌حساب، در بخش اطلاعات کاربری در سرویس درخواست خودرو  وارد «سرویس اعتباری» شوید یا به صفحه اصلی سوپر اپلیکیشن بروید و روی «آیکن اعتباری» یا «بنر اعتباری» بزنید بعد از دیدن صورت‌حسابتان، در صفحه اصلی برنامه یا از قسمت بدهی‌ها، روی دکمه پرداخت بزنید، با ورود به درگاه بانکی می‌توانید حسابتان را تسویه کنید. مهلت تسویه‌ حساب پایان هر ماه است، اما نگران نباشید برای راحتی شما امکان پرداخت تا ۵ روز بعد هم وجود دارد.

 

سرویس اعتباری، راهی سریع و آسان برای پرداخت هزینه‌ها بدون داشتن موجودی است. با فعال‌ ‏کردن این سرویس، اعتبار مشخصی تا پایان همان ماه به شما تعلق می‌گیرد و می‌توانید از اعتبار ‏خود برای پرداخت هزینه سفر، سفارش غذا، سفارش از سوپر مارکت و درخواست خدمات اسنپ ‏دکتر بدون داشتن موجودی استفاده کنید. توجه داشته باشید که از تاریخ استفاده تا پایان هر ماه ‏فرصت دارید تا صورت‌حساب خود را تسویه کنید‎

سرویس اعتباری تنها برای کاربران منتخب که واجد شرایط هستند فعال میشود. برای فعالسازی این قابلیت، در صفحه اصلی سوپر اپلیکیشن بر روی آیکون «سرویس اعتباری» کلیک کنید و سپس با وارد کردن شماره ملی خود، به صورت رایگان در این سرویس ثبت‌نام کنید. در صورتی که واجد شرایط باشید، سرویس اعتباری برای شما فعال خواهد شد.

تا پایان دوره تعیین شده فرصت دارید از موجودی سرویس اعتباری خود استفاده کنید. توجه داشته ‏باشید، با تمام شدن دوره، ‏موجودی باقی مانده قابل انتقال به ماه بعد نخواهد بود‎‏

در این صورت نمی‌توانید از سرویس اعتباری برای پرداخت هزینه‌هایتان استفاده کنید ولی می‌توانید ‏روش پرداخت دیگری را ‏انتخاب کنید‎‏

شما می‌توانید با پرداخت صورت‌حساب خود در هر زمان، اعتبار جدیدی برای آن ماه دریافت کنید.